Welcome..

How nice of you to stop by.. :o) This is me.. A 18 year old girl who lives in Norway.. I like to work on a computer, and make pictures on it, and I'm always open to learn more about computers and programs.. I also like to make my own sites.. I have two.. One I made in computer-class, and one in my sparetime.. By the way.. Everything in here is written in Norwegian, since I'm a Norwegian girl.. ;)

11.1.07

Uke 3 - Logo


Vi fortsetter med bilder også denne uken. Bare at denne uken skulle vi lage vår egen logo. Slik ble mitt resultat av logo. Jeg lagde logoen i Photofiltre ganske enkelt. Jeg fant et bilde av en rose, klippte ut rosehodet, brukte kontrast til jeg fant den slik jeg likte den, lagde stilken med vanlig pensel. Så skrev jeg en S i teksten, og vridde den slik jeg ville ha den, og la den over rosen. Så laget jeg bare to streker slik at det ble kvinnetegnet av S'en min. Bladene laget jeg med malepensel+ i vekrktøylinjen til høyre. Programmet har et eget verktøy for malepenselen som kan være forsjellige ting, så jeg valgte bladet, og forstørret det opp, vridde på det til det passet til rose, og klippet det inn.

Denne logoen er bare et utkast.. Tenkte å lage flere logoer, og finne ut hvem som blir best, og kanskje bruke den videre til andre ting.. ;) Kommer til å legge ut de beste utkastene mine så snart jeg har laget dem..

1 kommentar:

jeanette tranberg sa...

Du jobber og jobber du Stine :O)
Logo´n din har blitt veldig tøff synes jeg. Arbeidet ditt er inspirerende for mange, flere enn gruppa vil jeg tro. Jeg får virkelig lyst å sette meg ned med tegneprogrammet når jeg ser hva du har fått til. Loggen med sine beskrivelser blir en ressurs for gruppa i uken som kommer, og du legger føringa for oppgaven i uke 3 - som blir å lage logo. Det er nok mange som får lyst å lage egen logo når de ser hva du har fått til. Flott arbeid igjen Stine!