Welcome..

How nice of you to stop by.. :o) This is me.. A 18 year old girl who lives in Norway.. I like to work on a computer, and make pictures on it, and I'm always open to learn more about computers and programs.. I also like to make my own sites.. I have two.. One I made in computer-class, and one in my sparetime.. By the way.. Everything in here is written in Norwegian, since I'm a Norwegian girl.. ;)

16.5.07

Uke 20 - Prosjekt

Før vi tar en lang og deilig sommerferie har vi et siste prosjekt. Vi kan velge akkurat hva vi vil jobbe med. Jeg har valgt å lage en digital historie om kunst/foto. Komposisjon, perspektiv, balanse er hovet temaet mitt. Jeg går jo siste året på formgivnings fag, så jeg tenkte å videreføre min kunnskap, som jeg har lært på skolen disse årene. Noe som han være nyttig å vite om du liker å ta bilder, og vil lære å ta bra/bedre bilder. Komposisjon, balanse og perspektiv er noe av det viktigste i et bilde.



Og her er et utkast av slik min historie vil bli..
Dette er bare en første prøve av hvordan den vil bli når den er ferdig..
Hva den vil inneholde osv..

1 kommentar:

jeanette tranberg sa...

Dette ser ut til at kan bli virkelig innholdsrikt og interessant for mange! Godt utgangspunkt Stine.